Oczekiwania na dom ciąg dalszy

by - sierpnia 13, 2019

Był już wpis o tym, że odliczam do odbioru wyczekanego domu. Jak to w życiu bywa, planowana data odbioru z 30 czerwca uległa zmianie na 30 sierpnia i to dzisiaj dopiero odliczamy ostatnie dni, kiedy w nasze ręce trafią klucze do domu. Kontaktowałam się jeszcze dla pewności, czy tym razem nie ma opóźnień i zostało to potwierdzone, że można się już umawiać 😀 Byliśmy obejrzeć jeszcze jak idą prace wykończeniowe na zewnątrz, zostało jeszcze kilka rzeczy jak kostka na drogach (podjazdy są już wykostkowane), wykończenie rynien i różne takie szczegóły. Na początku najwięcej pracy czeka nas z usuwaniem zielska, bo ogródek tak zarósł chwastami, że nic tam nie widać 😜

Jeżeli chodzi o wykończenie, to sukcesem jest to, ze udało nam się w końcu wybrać panele haha! Z tym był największy problem, bo większość nam nie pasowała — to za duże fugi, to sęki zbyt widoczne, za szare, za ciemne i tak dalej. I w końcu są! Są takie, które spodobały się nam bez żadnego zastanowienia. Przy okazji zamówiliśmy także progi i wybraliśmy drzwi, ale jeszcze ich nie zamówiliśmy, bo musimy najpierw mieć położone podłogi, żeby dokładnie wymierzyć wejścia, kuchnia tak samo, więc będą nas gonić terminy, bo chcemy mieć wszystko gotowe na Wigilię. Logistyka jest tutaj więc bardzo wskazana 😉 Rozplanowanie wszystkiego tak, żeby nic nie kolidowało ze sobą.

Zdjęcia dla porównania jak wyglądała budowa w zeszłym miesiącu a jak kilka dni temu.





Jak widzicie są już wykostkowane podjazdy, miejsce na śmietniki, są też położone studzienki kanalizacyjne i pewnie lada chwila będą ulice wykładać kostką. Już nie mogę się doczekać 💗

A tak wygląda wejście



Już wyobrażam sobie te święta... Pamiętam rodzinne święta, które spędzaliśmy u babci. Zawsze nas było spore grono przy stole, wspólne rozmowy, spędzony czas. I zostało mi w głowie, takie święta chcę co roku spędzać z rodziną. We własnym domu ugościć moich bliskich. Dlatego tak bardzo mi zależy, żeby już w tym roku wszystko się udało 😊 Trzymajcie kciuki, żeby urządzanie szło sprawnie, a ja już odliczam dni do odbioru z niecierpliwością!




You May Also Like

9 komentarze

  1. Zazdroszczę i nie zazdroszczę, sporo pracy przed Wami, oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już sobie współczuję, ale chyba bardziej mojemu mężowi bo ja mam milion pomysłów na minutę a on biedny tego słucha, ale dzielnie to znosi ;)

      Usuń
  2. Jak już wszystko będzie gotowe i się wprowadzisz na pewno będzie duża radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam marzenie żeby w moim domu gościć cała rodzine na święta. Powodzenia w urządzaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Powodzenie się przyda bo mamy mało czasu. Życzę Tobie takich świąt :)

      Usuń
  4. Powiesz mi, na jakie rozwiązanie zdecydowaliście się w swoim nowym domu? Czy jest to ogrzewanie podłogowe? A jeśli tak, to z usług jakiej firmy korzystaliście? My jesteśmy przed remontem, w oko wpadła mi oferta Uponor, ale chciałabym mądrze wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! My kupiliśmy dom u dewelopera i to deweloper zapewnił firmę która kładła ogrzewanie podłogowe tam gdzie chcieliśmy, także nie jestem w stanie podać firmy która to wykonywała :) Ogrzewanie podłogowe mamy w kuchni, łazienkach oraz w przedsionku.

      Usuń

Dziękuję za aktywność na blogu!

Umieszczając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.