Unboxing - ShinyBox Styczeń 2018 | Winter Wonderland

by - lutego 18, 2018



Miałam opublikować ten wpis dużo wcześniej, ale postanowiłam napisać go jednak teraz, na kilka dni przed przyjściem kolejnej paczuchy.

Przed wami kolejny unboxing ShinyBox'a! Ten jest ze stycznia i powiem wam, że bardzo mi się spodobał. Znalazłam w nim wszystko, co na pewno mi się przydało, mimo iż niektórych produktów zazwyczaj już nie używam, co uwzględniłam poniżej.






Tak prezentuje nam się styczniowe pudełko. Uwielbiam pudełka z Shiny, są ładne i przechowuję w nich najróżniejsze drobiazgi.






Pierwszym produktem, jaki chcę wam przedstawić to maska błotna do włosów firmy -417. Nie miałam jej jeszcze okazji wypróbować, muszę jeszcze wykorzystać maskę którą mam z wcześniejszej paczki, a że dużo teraz produktu nie zużywam bo ścięłam ostatnio włosy, więc jeszcze trochę czasu minie.
Maska pachnie ładnie, delikatnie, kojarzy mi się z zapachem produktów z salonów fryzjerskich :) Przeznaczona do włosów suchych, farbowanych i zniszczonych. Idealny dla mnie, już nie mogę się doczekać aż go wypróbuje!
Cena: około 100 zł / 200 ml







Drugim produktem jest błyszczyk firmy MIYO. Wbrew pozorom usta nie są po nim niebieskie ;) Na ustach jest bezbarwny. Ten kolor to 002 "Impulse".
Błyszczyk jest dość gęsty i klejący, dlatego nie polecam nakładać za dużej ilości produktu na usta, jeśli użyjemy ilości w sam raz to nie ma tragedii, nic się przesadnie nie lepi a produkt się nie"ciągnie" między wargami. Plusem jest, że usta są po nim nawilżone po niedługim czasie od nałożenia. I pachnie słodko jak guma balonowa (co akurat lubię).
Cena: 11,99 zł / 4 ml






Krem pod oczy firmy NAOBAY. Kolejny produkt tej marki w ShinyBox i po raz kolejny jestem zadowolona. Wcześniej miałam okazję użyć kremu do twarzy, rewelacja! 
Odbudowujący krem pod oczy to strzał w samo sedno, moja skóra pod oczami żyje swoim życiem, niestety odziedziczyłam worki i cienie i trzeba sobie z tym jakoś radzić, a ten krem mi w tym pomoże. :)
Cena: 105 zł / 20 ml





Musujące kule do kąpieli Dairy Fun. Kochani, ich zapach jest... obłędny! Tak bardzo żałuję, że w obecnym mieszkaniu nie mam wanny, bardzo chcę je wypróbować.
W pudełku znajdziemy trzy kule, każda w innym zapachu - kojące mleko i miód, aromatyczne karmelowe jabłko i energetyzującą brzoskwinię z mango.
Cena: 15.60 zł / 3 szt





Pumeks HAMMAM, którego importerem jest Maroko Sklep, to ręcznie wykonany produkt z marokańskiej glinki czerwonej, skutecznie usuwający martwy i zrogowaciały naskórek. 
Moje stopy po użyciu tego cuda są mięciutkie i gładkie, oczywiście polecam użyć po pumeksie nawilżającego kremu do stóp, aby efekt się utrwalił. 
Cena: około 6,50 zł / 1 szt





Żelowy lakier do paznokci Gel Effect od SO CHIC! to produkt o którym wspomniałam na początku, wszystko dlatego, że ja od długiego czasu nie używam zwykłych lakierów a lakierów hybrydowych. Oczywiście jest też kwestia, że paznokcie u stóp maluję zwykłymi lakierami, więc ten produkt z pewnością i się przyda. Zwłaszcza na lato, bo trafił mi się kolor typowo letni, ale na co dzień też się sprawdza.
Cena: 7,99 zł / 10 ml




Ostatnie dwa produkty to:
- Łatwo przyswajalna witamina C (upominek)
- Delikatne chusteczki do higieny intymnej (produkt pełnowymiarowy) Cena: 1,64 zł / 2 szt


Ja jestem w 100% zadowolona ze Styczniowego ShinyBox'a. Każdy z tych produktów na pewno mi się przyda :)

Jakie jest wasze zdanie na temat tego pudełka? Czy któryś z produktów szczególnie was zainteresował? A może całkowicie wydał się zbędny?


Jeżeli jesteście zainteresowane ShinyBox'em i chciałybyście wypróbować pudełko, zajrzyjcie TUTAJ. Możliwości są trzy - wypróbowanie jednego pudełka, subskrypcja miesięczna VIP lub pakiety na 3,6 albo 12 miesięcy. 

You May Also Like

21 komentarze

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów :) Bardzo chciałabym wypróbować te kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę je w końcu wypróbować, ale zanim ja będę mieć wannę a nie prysznic... ;)

      Usuń
  2. Nie najgorsze ;) Z większości kosmetyków korzystam, ale jakiejś ogromnej radości przy otwieraniu pudełka nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają pudełka w których są produkty ani trochę mi nie potrzebne, ale większość używam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  3. Nigdy nie korzystałam z ShinyBox'a ale może kiedyś? Wydaje się być super opcją na sprawdzenie produktów różnych marek :-) bardzo zainteresował mnie ten krem pod oczy i ... kule do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zdarzy się, że nie jestem zadowolona z jakiegoś produktu, np. w jednym pudełku miałam brązową farbę do włosów a takiego koloru nie używam, ale zawsze można komuś podarować coś lub sprzedać :)

      Usuń
  4. Nigdy nie korzystalam, kule do kapieli uzywam Mango sa extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną nieziemsko, więc zazdroszczę że używasz :D

      Usuń
  5. Ooo nigdy nie korzystałam z tej firmy oraz z tym produktów... ale świetna recenzja więc może skorzystam sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się zdecydujesz na boxa, to link znajdziesz w poście ;*

      Usuń
  6. Widziałam na innych blogach że dziewczyny chwaliły sobie to pudełeczko:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest super, czasami jakiś produkt jest mniej przydatny, ale na ogół pudełeczka są strzałem w 10 :)

      Usuń
  7. O masce błotnej do włosów nigdy nie zdarzyło mi się słyszeć :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej nie mogłam się doczekać i ją wypróbowałam wcześniej niż planowałam, włosy są po niej miękkie, łatwo się rozczesują, a uwierz mi - moje włosy żyją jak chcą, po rozjaśniaczach itp. Więc produkt na 3xTAK :D

      Usuń
  8. realy these products look useful & these look fantastic,i would love to try..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kiedyś zamówić ShinyBox'a, ale jakoś nie doszło do tego! Nadal nie jestem do końca przekonana! Zaciekawiła mnie maska błotna, muszę ją koniecznie znaleźć i wypróbować! ♥,

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest super, włosy są po niej miękkie i delikatne, maska bardzo przyjemnie pachnie :)

      Usuń
  10. Ciągle zastanawiam się nad zakupem tego pudełeczka, bo widzę, że z miesiąca na miesiąc coraz lepsze zawartości mają ! :)

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuleczki do wanny najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow 1 i 3 propozycja bardzo mnie zainteresowała.
    Maska błotna do włosów brzmi ciekawie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na blogu!

Umieszczając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.