Happy Plugs - słuchawki które warto mieć!

by - czerwca 06, 2018

Cześć!

Chcę wam dzisiaj przedstawić gadżet, bez którego nie wyobrażam sobie podróżować! Z pracy, do pracy, sprawunki w mieście, gdziekolwiek, jeśli jadę sama, włączam moją ulubioną playlistę i zakładam słuchawki. Tak, będzie mowa o słuchawkach ;)

Nie byle jakich słuchawkach! Być może znacie Happy Plugs? Ja dopiero od niedawna jestem użytkowniczką tych słuchawek, ale zostanę na długo dłużej! Nie dość, że grają czysto, głośno, mają świetne basy, to są dostępne w wielu wariantach kolorystycznych, które idealnie dopełnią każdą stylizację! Mega, mega polecam bo są warte tego, aby je mieć ;) I wiecie co? Mam dla was kod rabatowy na słuchawki, case na iPhone lub inny gadżet. 💗

Wejdź na Happy Plugs, dodaj do koszyka to co Ci się spodoba i użyj kodu HAPPYPOLA a dostaniesz 20% zniżki 😍

Promocja trwa do 30 czerwca!


Same zobaczcie, czy nie są śliczne? 💖




You May Also Like

2 komentarze

  1. Dlaczego na tym blogu nie ma w ogóle komentarzy pod wątkami. Czy admin je kasuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie jest kasowane, wszystkie komentarze które był napisane są zatwierdzone i opublikowane. :)
      Byłam nieaktywna pewien czas, więc komentarze które czekały na moderację są już na bieżąco. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za aktywność na blogu!

Umieszczając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.