Ambasadorka O.B.

by - grudnia 29, 2016

Hej wszystkim!


Jakiś czas temu zostałam ambasadorką marki O.B. Jak do tego w ogóle doszło? Przypadkiem zupełnie trafiłam na kampanię, weszłam, wypełniłam potrzebne dane i po niedługim czasie dostałam odpowiedź że zostałam ambasadorką. Po kilku dniach kurier przywiózł paczkę od O.B.
W środku znalazłam:
-opakowanie tamponów mini
-opakowanie tamponów normal
-opakowanie tamponów na noc
-plastikowe pudełeczko na 4 tampony
-30 próbek do rozdania



W kampanii chodzi o uświadomienie kobietom, że tampony nie gryzą, tampony to nie temat tabu a wszystkie mity z nimi związane to... mity ;)

Mile się zaskoczyłam paczką od O.B. Bardzo ładnie zapakowane, próbki także były przełożone taką "półeczką" żeby nie latały po paczce tylko były ładnie ułożone. Cudne pudełko! 
Bardzo się cieszę że mogłam zostać ambasadorką marki O.B.! Lubię ich produkty i mogę je polecać dalej.

A wy kobietki? Jakie macie zdanie na temat tamponów? Stosujecie O.B.? Podzielcie się swoimi opiniami!


You May Also Like

1 komentarze

  1. Jakoś za bardzo nigdy nie używałam tamponów, bo cholera mnie brała, teraz już jest lepiej :D

    PS obserwuję, a obserwacją dokładam się w pewnym stopniu marzeniu o 50:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na blogu!

Umieszczając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.