Unboxing - Shinybox Lipiec 2017 | Pool Party

by - sierpnia 01, 2017

Hej!

Dzisiaj powrót do Shinybox'a! Przez cały ten czas, co miesiąc otrzymywałam pudełka. Po otrzymaniu Lipcowego powracam z unboxingiem i ciekawostkami, co w takim pudełku się znajduje. Zaczynajmy :)


Shiny zaskoczyło pewną zmianą — zamiast karty z produktami teraz jest mini magazyn, w którym oprócz opisu produktów, znajdziemy np. ćwiczenia, nowinki, trendy itp. Zmiana na plus!


Przejdźmy do listy produktów, jest całkiem niezła:




1. KUESHI ŻEL ALOESOWY GEL ALOE VERA PURE 99%

Jest to kolejny produkt od KUESHI i kolejny, z którego jestem zadowolona. W poprzednich Shinybox znaleźć można było Rewitalizujący tonik do twarzy i balsam do ciała. Tym razem jest to aloes z upraw ekologicznych. Przyznam, że jestem wręcz fanką aloesu, najlepszy jest na poparzenia, co mogę osobiście potwierdzić. Bezzapachowy. Lubię to!




2. SZAMPON DO WŁOSÓW HAIR RECONSTRUCTION Z LINII SALONPLEX


Szamponów nigdy za wiele, jak zapewne Shiny myśli, ponieważ w poprzednim pudełku znalazł się Arganowy szampon do włosów. Ale przynajmniej zapas będzie ;) A mnie się jak najbardziej przydadzą szampony regenerujące, bo nie dość, że włosy rozjaśniam, to jeszcze teraz słoneczko jak już zaświeci to ich nie oszczędza :)




3. CATRICE ŻELOWY LAKIER ICONAILS


I tutaj jestem ciekawa bardzo jak lakier utrzyma się na moich paznokciach... u stóp. Ponieważ noszę hybrydę na dłoniach, lakier mogę wypróbować jedynie na stopach. Ma się on utrzymać aż 7 dni! Jak zapewniają. Zwykły lakier po dwóch dniach wręcz znika przy moim trybie pracy i butach ochronnych, tak więc okaże się jak ten lakier zda egzamin ;) Ten produkt jest wymienny, co oznacza, że mogłam otrzymać albo lakier, albo mascarę. Mascara również z CATRICE, efekt sztucznych rzęs.




4. JOKO BAZA POD MAKIJAŻ SMOOTH YOUR FACE


Bardzo byłam ciekawa jak ta baza da sobie radę z moją nieokiełznaną cerą. Po wyciśnięciu na rękę i rozsmarowaniu daje efekt takiej... gładkości, miałam wrażenie, że moja skóra była delikatniejsza od pupci niemowlaka ;) Po chwili jednak jak przetarłam to miejsce palcami to baza zaczęła się ścierać, kulać po dłoni... Niestety na twarzy nie wyglądało to za ciekawie, moja cera nie lubi takich specyfików. Co mi się od razu nie podobało to zapach! Ma dość intensywny zapach duszących perfum z kiosku. Mnie osobiście drażnią takie zapachy. Produkt niestety nie dla mnie ;)




5. ŚWIT ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO RĄK CLEANHANDS


Pachnie przyjemnie! Idealny produkt przy podróżach, w pracy, w mieście — gdziekolwiek. Fajnie odświeża skórę, łatwo się rozprowadza. Ja jestem zadowolona!




6. VIPERA HAMSTER


Produkt wymienny, ja dostałam błyszczyk. Można było dostać jeszcze róż albo szminkę. Dobrze, że dostałam ten błyszczyk, bo różu raczej nie używam, a szminkę baardzo ciężko jest mi dobrać. Błyszczyk po rozsmarowaniu na ustach nie daje koloru, za to fajnie nawilża usta. Wystarczy naprawdę odrobina, jeśli nie lubicie mocno błyszczących ust. Lubię to!




7. EFEKTIMA PEELING + MASKA DO STÓP


Zdecydowanie przyda mi się to do "domowego spa dla stóp". Po ciężkim dniu w pracy chwila relaksu. Nie mogę się doczekać tej wolnej chwili, w której moje stopy poczują się jak na wakacjach ;)




8. VIRTUAL CIEŃ DO POWIEK


Na szczęście Shiny trafiło z kolorem tego cienia, ponieważ na co dzień jak już musnę powieki cieniem, są one w naturalnych kolorach. Kolor "Golden Caramel” po pomalowaniu powieki jest bardzo delikatny, rozświetlający, taki jak lubię. Nie ma dużych drobinek, więc oko dzięki temu nie jest takie "brokatowe".




9. MANFOOT ANTYPERSPIRUJĄCY ODŻYWCZY KREM DO STÓP DLA MĘŻCZYZN — próbka


W końcu coś dla mężczyzn! Mój przyszły mąż ostatnio dopytywał "A czy dla mnie też coś w takim pudełku się znajdzie?". Mówisz — masz ;) Nasi panowie też chcą być zadbani ;) W dodatku jest 35% zniżki na zakupy online!


I jak wam się podoba Lipcowe pudełko?
Z niecierpliwością czekam na Sierpniowe! :)


>>Jeżeli jesteś zainteresowana subskrypcją Shinybox, kliknij TU.<<




***************************************************

You May Also Like

4 komentarze

  1. Też kiedyś używałam tego szamponu, ale zaczęły mi się po nim bardzo przetluszczac włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem ciekawa jak moje włosy na to zareagują, od tej pogody mam włosy w złym stanie a obcinam je dopiero po ślubie ☺️

      Usuń
  2. Nigdy nie slyszalam o żadnym z tych produktów. Szczerze jestem ciekawa tego lakieru do paznokci z catrice oraz żelu aloesowego. :)
    Zapraszam: https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aloes jest świetny! ☺️
    Lakier i tak mi się ściera ale przy moich butach roboczych to nieuniknione 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na blogu!

Umieszczając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.