Odświeżenie bloga i powrót do działania.

Witajcie,


Bardzo długo nie udzielałam się na blogu, głównym powodem była moja praca, przez którą nie miałam czasu usiąść i skupić się na blogu. Jak już ten czas miałam- odpoczywałam.


Powiedzmy, że teraz zaczynam wracać „do żywych" ;) Mimo iż w pracy wyprzedaż depcze po piętach, ale coraz mniej przejmuje się tamtym miejscem. Myślami teraz jestem tylko przy jednym- przy przygotowaniach do ślubu.


Tak, wychodzę za mąż i to już całkiem niedługo! Na blogu ukazał się licznik odliczający czas do tego dnia. Wkrótce ukaże się też post dotyczący przygotowań ślubnych i pomysłów na ślub i wesele. Jestem taka podekscytowana! Na samą myśl mam motyle w brzuchu i przechodzą mnie ciarki!


Pojawią się też posty o rzeczach, które przez ten czas nieobecności się wydarzyły i z których jestem dumna, że coś zaczyna się dziać, mimo iż nie działałam na blogu.


Zmieniło się też logo, ale jakoś ciężko mi do niego przywyknąć.... Pytanie do was- lepsze nowe czy stare logo? Poniżej znajdziecie porównanie. Liczę na waszą opinię.



Zapraszam was do śledzenia bloga i postów, które się wkrótce pojawią! :)




NOWE LOGO


 STARE LOGO

Pola Stone

1 komentarz:

  1. Super że wracasz. Moje oczy przykuł ten fajny licznik do ślubu :D

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń